مسابقات آنلاین

از این آدرس هم میتوانید وارد شوید GRFIFA.TK

مسابقات آنلاین

از این آدرس هم میتوانید وارد شوید GRFIFA.TK

اطلاعیه های لیگ بزرگ فیفا

۱-روی تبلیغات کلیک کنبد حتما و حتما و حتما و ... 

۲- اکثر اطلاعات لیگ در سمن چپ سایت قابل دسترس است. 

۳-اگر فردی حاظر نشود از لیگ حذف شده پس برای جلوگیری از این اتفاق اگر در روز تعیین شده نمی توانید بازی کنید با حریف خود هماهنگ کرده در نظرات این پست اعلام نمایید. 

۳-برای پیدا کردن حریف از شماره های کنار اسم استفاده کنید. 

۴-به بهتربن گل جایزه داده می شود برای اطلایات بیشتر اینجا کلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
Ali سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ

من علی با شماره گیم رنجر 1047507 با pytho بازی دارم ...من ایشون رو اد کردم اما تا الان ندیدم که انلاین شن که بهشون اطلاع بدم که بازی ساعت 10 برگزار شه ...خواهشن بازی من رو تا ساعت 10 به تاخیر بندازید

KarDinaL پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام آقا متین این چه وزشه آخه چرا نتجه بازیه من و آقای سپاهان رو اشتباه زدی
من یه بازیو ۵-۲ بردم و یه بازیم ۵-۰
شما زدی ۵-۳ و ۵-۱ یعنی چی این
چه معنی میده آخه لطفن پیگیری کنید .....

0jube 666 شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

salam matin jan
natije mano eshtebah zadi
man bazi raftu 6.1 bordam
bazi bargasht 5.1 bakhtam
tafazule man mishe +1
chera to jadval neveshti _1
lotfan natijaro doros kun
damet garm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد