مسابقات آنلاین

از این آدرس هم میتوانید وارد شوید GRFIFA.TK

مسابقات آنلاین

از این آدرس هم میتوانید وارد شوید GRFIFA.TK

مرحله یک چهارم



نظرات 36 + ارسال نظر
Leon یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

agha time man ro eshtebah zadid. man ke ba real bazi nemikonam.
badesh ham mikhastam bedoonam ghorekheshiha roo che asasi anjam mishe? ki entekhab mikone?

دوست عزیز مشکلی نیست
قرعه کشی ها را هم به این صورت که هر نفر را در یک ورق مینویسم و دو به دو بر میدارم

navid یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام متین جان بقیه شماره ها رل بفرست تو ایمیلم تا بعدا کسی بهانه نداشته باشه

باشه

محمد یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

چه جور فیلم بگیرم

تو قوانین آموزشش هست

soushyiant دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

مشکل نداره ما زودتر بازی کنیم که؟

نه خوبم هست

Leon دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

salam.
agha man chon farda nistam, ba harifam ke enrique11 hast emrooz bazi kardim.
daste aval to hoste oon 3-3 shodim.
chon nete man lag bood,bazi bargasht ham baaz to hoste oon zadim. bad man 4-0 bordamesh.
bad min 89 bazi ro abort karde, mige man (Host) to bazi naboodam. to dashti ba khodet bazi mikardi!!!!!
man az joft baziha film gereftam va to elam natije gozashtam.
faghat omidvaram ke bar asase hagh tasmim giri she.
in agha hamishe karesh hamine.

akharesh chi shod

diego91 دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

che maskhare. mage mishe host too bazi nabashe o bazi kard.

inam harfie

Leon دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

akhare chi chi shod?
az nazare man bazi ro bordam.

باید از اول بازی کنید

نوید دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام متین جان از دور بعد بازی ها را تک حذفی کن خودشم تو هوست نفر سوم برگذار بشه
تا کسی نتونه راست بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شاید

soushyiant دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

عجب

shadow سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

vaghean khande dare ke in chizaro mibini.akhe chetor mishe ke hoste bazi toye bazi nabashe bad oun yeki be bazish edameh bede.yekam fek koni khodet mifahmi chi gofti.baba dorogham haddi dare khodae.,mage cup championsleague midan ke intori chakhan mikoni?

حرف راست حساب نداره اما یه مدل هست که بازی را میبینی اما تو بازی نیستی که اینطوری شه میای بیرون و بازی قطع میشه

shadow سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

slm
agha man bazimo ba mohammad anjam dadam.rafto bargasht bordam.toye elame natijeh neveshtam

دمت جیز

Leon سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

agha chi ro bayad az aval bvazi koni
man to hoste harifam bazi kardam & bordam.
az aval bazi kon yani chi???????
to ki bashi ke be man migi dobare bazi kon!!
man ye bazi 3-3 kardam. ya bazi 4-0 bordam.
be hame bacheha ham migam ke chon aghaye enrique11 az doostatoone, nemikhayn ke haghighato elam konid.
man dige bazi nemikonam & tosiyam be hame bacheha ine ke harki be ENRIQU11 khord, bedoone ke hatman mibaze. chon age bebare, ya bapesar khalash bazi mikarde, ye ba khodesh.
dige bacheha khoodeshoon mitoonan ghezavat konan ke Hagh ba ki bood

دوست عزیز شما میگید بردید اون هم اعلام نتیجه کرده نوشته 4-0 بردم خودت بودی می گفتی کی برنده است؟؟؟؟؟؟؟؟

soushyiant سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

شما می گی " یه مدل هست که بازی را میبینی اما تو بازی نیستی که اینطوری شه میای بیرون و بازی قطع میشه " یعنی این آقا تا دقیقه 89 منتظر مونده بعدش یادش اومده باید خرج بشه از بازی؟ چرا همون موقع که قطع شد خارج نشد؟

nazan hagh ba shomast

Leon سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

vaghean maskhare nist?
beri ba mardoonegi raft & bargasht ro to roome harifet bazi koni, az haghe hoste khodet begzari.
bad to hoste oon bazi koni, 4 ta gol bezani. ,bad az gole 4rom to min 89 bazi abort kone, biyad biroon .
bad behet bege man rafte boodam chayi bokhoram. to dashti ba computer bazi mikardi.
bad shoma migi elam natije ham be nafe khodesh karde. che jaleb.
parishab ham ye bar dige man 5-1 bordamesh. in dafe min 80 bazi ro abort kard, goft dashti ba pesar khalam bazi mikardi!!!

ENRIQUE11 سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ

واقعا متاسفم
تین دروغارو از کجاش درمیاره
دقیقه 89 کجا بوده
4-0 چیه
گیر کرده بودم چیه
این حرفای مسخره چیه
طرف رفته با دو تا از دوستاش هماهنگ کرده که بیان ازش حمایت کنن
یه داستان ساختگی هم با هم ساختن
مگه نمیگه 4-0 برده
ههههههههههههههههه
بیاد مساوی بگیره اگر مساوی شد اون برده
فیلم مگه نگرفته......فیلمشو بذاره با اکتیو پلیرها ببینم چجوری منو 4-0 برده و اسم من هم بوده
آخه دروغ به چه قیمتی
زشته به خدا واسه یه بازی
هر کی ندونه فکر میکنه مافیای ایتالیا دست دارن
بعد جالبیش اینه که واسه طبیعی جلوه دادن موضوع حتی شمارو متهم به تبانیو دوستی با من میکنن
تا حالا این همه بازی کردم
جام قبل همچنین
گیر همچین آدمی نیفتاده بودم
خودش همه جا گفته بود از موقع قرعه کشی کابوس ATP میبینم
حتی ازت سوال کرده بود کی قرعه کشیو انجام داده به خاطر اینکه با من حذف میشه و بازیی که با من کرده بود قبل جام 5-2 باخته بود
حالا این فیلمها واقعا خنده داره
قبل بازی برگشت هم به من میگه تورو خدا بگو نمیشده بازی کنیم
هردو بریم بالا...که منم در جوابش گفتم از این رویاروییها در جامها زیاده نمیشه که هر وقت دو تیم قوی به هم میخورن دوتایی برن بالا
به هر حال بازی با نظارت خودت تکرار بشه به صحت حرف من مطمئن میشی و خندت میگیره
حاظرم 20 تا بازی بکنم فقط اگه یکیو برد بره بالا
اما چون داره دروغ میگه انصراف نمیدم
چون واسه بقیه بد آموزی میشه
یا حق

ENRIQUE11 سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ

فقط میتونم بگم متاسفم واسه اون دسته ای که نمیدونن چی شده و با این حال دارن فضای دروغو حمایت میکنن
نمیدونم دلیلش همون هماهنگیه که اگه باشه دروغ به چه قیمتی و یا ترس از رو به رو شدن با کسیه که دوست دارن حذف بشه تا بهشون نخوره
یا شاید به این خاطر باشه که قبلا در جریانات معمولی شارژ باختن شرطیو ندادنو فرار کردنو بلاک کردن و حالا میخوان لز این فرصت واسه بازگشایی عقده هاشون استفاده کنن
مضحکه
واقعا تا دیدیم پلیس نیست باید چراغ قرمزو رد کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این چه فرهنگیه که بین دو نفر بدون مدرک هیچ چیزی به نما مرام وجود نداره

™M A S T E R سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

salam, AMIR.M nayomad

Leon چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ

azizam avalan ke man tebghe oon chizi ke to sayt elam shode bood, ta avale bazi film gereftam. badesham man nabayad sabet konam ke shoma too bazi boodi, chon shoma Host boodi, in shomayi ke dari ghese migi ke man to bazi naboodam va bayd sabet koni.
etefaghan manam 10 sale daram bazi mikonam, ta hala hamchin adami nadide boodam.
badesham shoma baraye man mesle roya mimooni na kaboos.
ghorekeshi ro ham ke soal karde boodam, be khatere in bood ke ma az ghabl ba ham kontak dashtim va man midoonestam shoma to kar dast dari, porsidam.
ghabl az bazi bargasht ham shoma migofti ke man nemitoonam pm bedam!!!! ke man shomare mobilamo behet dadam ke sohbat konim age nemishe bazi kard,elam konim ke natoonestim bazi konim.
age yadet bashe bad az in ke man be to 5-2 bakhtam, ye dast ham 5-1 bordam, ke oon bazi ham bazi ro abort kardi, gofti ke dashti ba pesar khalam bazi mikardi!!!!
ba in ya hagh goftana ham be jayi nemiresi.
behtare ke yezare be ghole khodet maram dashte bashi.
in hame dava faghat be khatere ine ke man to hoste shoma bordam, vali shoma migi man to bazi naboodam!!!
pishe khodet ghezavat kon bebin hagh ba kiye.

ENRIQUE11 چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

هیچ نیازی به جواب دادن من نبود و نیست
تنها دلیلی که این مسایلو اینجا گفتم به این خاطر بود که بعضی دوستان از موضع حمایت از داستانهای دروغین شما براومده بودن که واسه روشن شدن این مسایل من هم در این قسمت نظراتمو دادم
نیازی هم نمیبینم که تو سایت جواب دیگه ای بدم و باز فردا شما یه دروغ دیگه بیای بزنی
فقط یچیز مهمه اونم اینکه در بازیهای بعد فکر نکنی با اینکار میتونی صعود کنی یا بازیو تکرار کنی اما از اونجایی که دوستان خودم ازم خواستن که مجددا باهات بازی کنم قبول کردم تا هیچ شبهه ای توش نباشه اما مسلما دیگه بدون ناظر بازی نخواهم کرد تا جایی برای این داستانها هم باقی نمونه
فقط باز هم متاسفم که برای یک بازی تو دنیای مجازی هم آدما دارن دروغ میگن...
به هم حمله میکنن...تهمت میزنن...نژاد پرستی تو قرن 21 هنوز رایجه...داوریو زیر سوال میبرن بدون اینکه مدرکی داشته باشن و حتی مطمئن باشن
به چه قیمتی مرامو شخصیتشو آدم باید نابود کنه؟
من هیچ کاره سایتم
نه نویسنده ام نه مدیرم و نه هیچی
مثل همه شما با این سایت از طریق یکی دیگه آشنا شدم و ثبت نام کردم و هیچ نقشی در برگزاری...قرعه کشی یا تصمیمات سایت ندارم
چرا تهمت میزنید؟؟؟زشته به خدا
باید از مدیر سایت تشکر کنید که واسه سرگرمی شما داره از وقتش میذاره
سعی میکنه نتایج و برنامه هارو طبق برنامه ریزی و با کارهای گرافیکی زیبا انجام بده
با این همه اذیتی که میکنید سعی میکنه حقو رعایت کنه با اینکه واقعا نمیدونه چی درسته و چی غلط
جای خسته نباشید و قدردانی فقط تهمت تهمت تهمت
تا حالا من تو هیچ نظری ندیدم یکی تشکر کنه شاید یکی یا نهایتا دوتا
به هر حال همگی امیدوارم بتونیم با هم مردونه سرگرم بشیم
یا حق

نه من نیازی به تشکر ندارم بعضی ها فکر میکنند من برا درآمد سایت ای کار را می کنم خدا شاهد من فقط این کار را می کنم تا شاید بتونم بدون گرفتن پول از دوستان یه جایزه بدم و این هم میگم تا بحال یک ریال درآمد از این وبلاگ نسیب من نشده تا به کسی بتونم جایزه بدم تا برسه چیزی به خودم برسه
فقط با این مسابقه فهمیدم چرا پوریا سایت فیفا 11 را تعطیل کرد

shadow چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

slm
agha ye soal.chera khodet ta alan bazi nakardi?khob bazi kon tamom she in doro in bahsa dge.eee hey ma hichi nemigim shoma ham hichi nemigin.

از دفعه بد خودم نمیام که این حرف ها پیش نیاد
دیشب هم تا ساعت 11 داشتیم کلنجار میرفتیم اما نت من مشکل داشت امشب بازی می کنیم

AMIR.M چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

شرمند من دیروز نیومدم امتحان زیست داشتم واقعا شرمنده فقط خواستم بگم از بی نظمیم نیستاااااااا از Master هم معذرت می خوام

اگه مستر قبول کرد دوباره بازی کنید

سلام چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

متین جان این نظر ها را اینجا نذار آخرش دعوا میشه ها

Leon چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

va Hagh be haghdar resid.
doostan khodetoon ghezavat konid.

diego91 پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

ehtemalan pesar khalash bazi mikarde.ya rafte boode chayi bokhore

ENRIQUE11 پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ

این نتیجرو از کجا آوردیییییییییییید که این باز زبونش دراز شده

ENRIQUE11 پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

مثل اینکه هر کی شکایت کنه و دروغ بیشتر بگه برنده واقعی متاسفانه اونه
مدیر سایت محترم من طبق صحبتی که کردیم کاملا واضح و روشن از شما خواهش کردم فقط با نظارت شما و حالا هر کس دیگه ای که میخواد باشه
شما چند نفرو به جای خودت معرفی کردی من قبول نکردم چون قبلا از این آقا حمایت کرده بودن اونم بی دلیل که نشان از دوستی یا ضعف از چیزهای دیگه بود
بعد این آقا میاد ساعت 7 از تو لابی میره بدلیل نا معلوم که هم شما ناظر بودی هم علی سوپر استار که خودش هم قبول دارش
میگه ده دقیقه دیگه میام
زمانیکه نه من نه شما و نه علی نبوده یک آقای دیگه اومده میگه بازی شده فیلم هم هست و باختی
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
بعد اگه من میخواستم با ناظر دیگه ای بازی کنم...چرا اینقدر از شما مخصوصا خواهش کنم و آیا من بازی میکنم وقتی این همه تاکید میکنم که کس دیگه ایو قبول ندارم
حالا ایشون اومده میگه من مدیر سایتو به عنوان ناظر قبول ندارم
با علم به این موضوع چرا مجددا نتیجه دروغین اعلامی از طرف این کذاب جامو ثبت کردید من در شگفتم
فقط چون بهتر دروغ میگه یا ..................

ENRIQUE11 پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ

اینم گل سر سبد افتضاحو تبانی
آقای ناظر قلابی فکر کرده من به ایشون توهین کردم تو نظرات قبلی با لئون تبانی فرمودن
هر چند میدونم اینم میان میگن ما نگفتیم اما به هر حال بد نیست ببینیم
این پیغمیه که بعد از شوکه شدن من از دیدن نتیجه بین من و یکتا ردو بدل شد

[A T P] ENRIQUE11: in cherta chie neveshti
[A T P] ENRIQUE11: khejalat bekeshin
Y*E*K*T*A: تو منا به چی متهم کرده بودی
[A T P] ENRIQUE11: tabani vase ye bazi???????????
Y*E*K*T*A: بخدا من از این اخلاقا ندارم
Y*E*K*T*A: از حرفات ناراحت شدم

جالبه یکی هیچکیو قبول نکنه به عنوان ناظر جز مدیر سایت
بعد بدون حضور ایشون بازی کنه
خوبه لااقل این قسمتو همه در جریان بودن که گفتم جز نظارت مدیر هیچ کیو قبول نخواهم داشت تحت هر شرایطی
آخه من نظراتم کلی بود و شخص خاصیو اشاره نکردم
چون ناراحت شدن ایشون در تبانی سهیم بودن

یکتا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

بچه ها خودتون برید قضاوت کنید کی دروغ میگه تا حالا کسی به این دروغگویی ندیده بودم
اینم لینک بازی
http://www.xfire.com/video/4621c5/
عکس جویستیک را ببنید اگه اون بازی نمیکرد لابد ..... بوده

AMIR.M پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ

این چه وضعشه این master میگم بیا بازی بلوک میکنه بعد از yekta می پرسم میگه بازی نمیکنم! چجور من 3 بار بازی کردم super star یک بار فیلم نگرفت یک بار 9 تا 11 نیومد بعد واقعا از تون ناراحتم هر کی هر نظری میگه باید بزارین تازه جوابشم بدین؟

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم آقا همه ملت فهمیدن که این بچه AMIR.M ادیت میکنه نرم افزارشم داره در عجبم بازم میارینش تو جدول!!!!!! بهش بگین بازی با من هم از هاستش و هم از ترکیبش فیلم بگیره میدونم الان در به در دنبال یه راه حله واسه این مشکلش

پاسخ:
امیر گوش کن مردم چی می گم اگه ایم بازی ادیت باشی کلا باید بیخیال مسابقات این سایت شی اگر هم تیمات ادیت هست فیفا را پاک از نو نصب کن
منظرم اینه ادیتور باباته Master

Leon پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

DOROOGHGOO kist?
in laghabiye ke man be kasif tarin adami ke to tamame dorane omram didam midam.
man bad bad az in ke be dorooghe ye adame kasif, bazi ro ke 4-0 borde boodam,
faghat be khatere doostaam tekrar kardam, dirooz dobare ba Enr bazi kardam.
ma gharar bood ke saate 7:30 bazi konim. to akharin lahze Ali bedoone in ke man bedoonam chera, az room biroon raft.
man moonadam va khodesh va yekta ke khodesh movafegh bood, vagarna bazi nemikard..
to bazi raftim. avalan ke yakta chon in adame dorooghgoo ro mishnakht, az to lobby az kole bazi film gereft.
bad khode manam ham az avale bazi film gereftam,
chon kalake kasifesh ke abort kardane bazi az min 80 be bad hast ro midoonestam, az min 80 ta 90 bazi ham film gereftam.
bad az in ke bazi tamoom shod, be man aval ke goft shansi bordi.
bad ham goft az bad az in ke golo zadi, asabam khord shod, dadam be PESAR KHALAM bazi ro edame dad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDDDDD
alanam bara in ke daste in motaghaleb roo beshe, linke har 2 ta film ro mizaram.
az yekta ham khahesh mikonam linke filmesho bezare.
LINKE AVAL:

http://hotfile.com/dl/116837759/81a9c14/fifa11-2011-05-04-20-02-27.mp4.html

LINK AZ MIN 80 TA 90:

http://hotfile.com/dl/116838185/735d34f/fifa11-2011-05-04-20-18-24.mp4.html


doostan khaheshan hame in filma ro download konan ta dastaye kasife ye motoghaleb roo she.
az shoma mikham ke dige ba in be estelah adam bazi nakonin va befahmin ke bozorgtarin kazabe bazi kiye.
az modire sayt ke midoonam doostesh hast, taghazaye hazfe in player az tamame bazihaye in sayt ro daram.
na inke dobare ye dorooghe dige benevise

این آخرین نظر از شما دوت است که ثبت میشه

سشثثی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام
اخرش نتیجه بازی انریکه و لیون چی شد؟

ENRIQUE11 پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

اول اینکه متاسفم باز هم که با نقشه ای دیگه میخواد صعود کنه
چندتا سوال:
1.ساعت 7 قرار بود بازی با حضور مدیر سایت که از نظر ایشون دوست بندست و علی سوپر استار که به قول خود ایشون مورد قبولن بازی انجام بشه.روم ساخته شد و در لابی ناگهان واسه آقای لئون راستگو اتفاقی پیش اومد و رفتن تا ده دقیقه دیگه بیان.
بعد از اینکه اومدن بدلیل اینکه مدیر سایت نتش متاسفانه از شانس بد قطع شد و برای علی هم مشکلی بوجود اومد ناظری حضور نداشت.
2.ایشون بعد از اینکه از نبودن این دونفر مطلع شدن کسی به نام یکتا که در دور گذشته به دروغ نتیجه بازی با مستر رو اعلام کرده بود و با خواهش دوستان حذف نشد رو به عنوان ناظر معرفی کردن...که به گفته خودشون فقط یه هفتست با هم دوستن...
از اونجایی که من این شخصو از دروغ دور قبلش میشناختم و خود آقا لئون هم که معرف حضور هستن از نظر صداقت و داستان سرایی
قبول نکردم و قبل از بازی هم از مدیر سایت که بنده خدا هیچ دوستی با بنده نداره اما بدترین تهمتارو تحمل کرده خواهش کردم فقط تا خودش نباشه بازی نمیکنم...با توجه به این موضوع که من کسیو جز ایشون به عنوان ناظر قبول نداشتم...در جاییکه ایشون حضور ندارن بازی من محاله...مخصوصا اینکه نظارت یکی مثل یکتارو قبول کنم
3.علاوه بر این من ساعت 7:15 بدلیل عدم حضور مدیر سایت برای نظارت آف شدم و از لئون خواستم تا ساعت 9 اگر ایشون اومدن به من اطلاع بده تا بازی انجام بشه تا ساعت 2 بامداد که اومدم و با نتیجه عجیب سایت مواجه شدم و 5 نفر از جمله jooker با آیدی 634414 حاضر بودن که از من خواستن با هم بازی کنیم اما بدلیل اینکه میخواستم برم بازی نکردم و شاهدن که من آف شدم.
4.حالا فیلمهایی که به عنوان مدرک مطرح میکنن
بهترینش که از اول بازی تا آخرش با دستان توانای یکتا به نظر ساخته شده این فیلمه
http://video.xfire.com/4621c5.mp4

با ظرافت تموم این فیلم کارگردانی و تهیه شده
به طوریکه همه چیز طبیعی جلوه کنه در صورتیکه حتی من در اون ساعت نبودم و ناظر هم مورد قبول نبوده
نکاتی که رعایت شده جالبه مثل استفاده از فونت درشت
اسم OMID در لابی
هاست به شکل حروف تکراری و صحبتهایی که هنرمندانه طراحی شده و قبل از بازی ردو بدل میشه
اما اشتباهات بارز این فیلم
1.هر کی با من 5 بار بازی کرده باشه متوجه میشه که من هرگز در حالیکه میهمانم لباس سفید رئالو نمیپوشم و مشکی میپوشم.
2.در فیلم رئالیها شاید بالای 80% مالک توپ هستن اما حتی یک شوت یا موقعیت خطرناک رو دروازه چلسی ندارن...دلیلش اینه که ترسیدن به هم شوت بزنن تا یوقت اتفاقی گلی به ثمر نرسه و فیلم خراب نشه که این حتی از یک پلیر ضعیف هم بعیده که در طول بازی حتی یک شوت هم نزنه و اگر دقت کنید زمانی گل به ثمر میرسه که تیم رئال کاملا از توپ فرار میکنن انگار تو توپ بمب کار گذاشتن تا گل به ثمر میرسه که این از نکات تابلو در فیلمه...
همه میتونن بازی منو ببینن..آیا امکان داره رئال امید یک شوت در طول بازی نزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و چلسی تنها با زدن یک شوت ببره؟؟؟؟
3.بعد هم یکتا اعلام میکنه بدلیل نظرات گذشته دل خوشی از من نداشته که باز هم اعلام میکنم با ایشون نبودم و دست به این تبانی میزنه که پیغامشو در نظرات قبلی گذاشتم
4.ضمنا میتونین به این تیم فیلمبرداری سفارش کار هم بدین
اگر میخواین بازیهاتونو ببرین و فیلم هم داشته باشین در اسرع وقت مراجعه کنید و با 4 یا 5 فیلم قهرمان جام شوید.

حالا میخوام بدونم چرا این آقا در حضور مدیر سایت و هر کسی که خودش قبول داره حاضر به بازی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و چرا دیروز در حضور ایشان بازی نکردن و چرا با جوسازی میخواد بازی نکنه
اما مطمئن باشید با این دسته کارها کسی صعود نخواهد کرد...
مافیای ایتالیا و آمریکا در نامه ای برای لئون و یکتا از این دو دعوت کردن تا به آنها بپیوندند.

هیج راهی نگذاشتید جز بازی دوباره
این بار با نظارت فقط خودم ساعت 9 جمعه

AMIR.M پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

vaghan motaeasefam bebin dargiry ha che ghadr ziade!yekta ro ke braye hamhangi avordin khodesh amel bi nazmie ba enrique har ki har foshy mide har kari mikonam nazaro sabt mikonid?bavar konid man khodam yek lig 32 tim dashtam 8 gorohe bedon hich moshkely to3 hafte tamom shod
be jaye in kara 2.3 nafar khob komak begirid dar mosabeghe ha
hala in mah injory bod vaghan man mah haye ghabl in chizaro nadidam be har hal oid varam moshkelato halkonid

yekta پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

کلا بازی ها را جمع کن توانی تا چه حدی از همون اول هم نباید شرکت میکردیم از آقایونی هم که جنبه باخت ندارن خواهشمندم دیگه بازی نکنن مردم مسخره شما نیستن به اون خدایی که میپرستید این فیلم ساختگی نیست از شما بعید بود که از یک دادم دروغگو که قصدش فقط بهم زدن بازی هاست حمایت میکنید از این که فقط نظرات ایشون را میذارید مطمئن شدم دست شما یکی هست برید بارای خودتون بازی کنید

یکتا جون نظی که مخاطبش من هستم دلیلی برای پخش نداره

diego91 جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ق.ظ

ma ke nafahmidim har vaght aghaye enrique 11 mibaze ki be jash bazi karde ke hamishe motareze.
ya hame passworde acounte ishoono daran ya coumputeresh daro peykar nadare ke harki ke az rah mirese mishine paye gameranger ke joftesh taghsire khode ishoone.

yekta جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

من از شما معذرت میخوام ولی چون طرف نا حقی را گرفتید از دستتون حسابی ناراحت شدم اگه چیزی هم به شما گفتم حلالم کنید منظوری نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد