مسابقات آنلاین

از این آدرس هم میتوانید وارد شوید GRFIFA.TK

مسابقات آنلاین

از این آدرس هم میتوانید وارد شوید GRFIFA.TK

نتیجه دوره دوم بازی های اردیبهشت



بعضی ها نتیجه را اشتباهی میخونن بعد اعتراض می کنند

برای مثال شادو شش بر صفر بازی رفت و هشت بر یگ بازی برگشت را برده 

نظرات 42 + ارسال نظر
AMIR.M چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام ببخشید من امروز با super star بازی دارم ساعت 8 تا 10 نیستم الان گفته باشم ساعت 10:30 بازی میکنم یا شاید 6:30 7 ببخشید اینجا گفتم

AMIR.M چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

بابا من با super star بازی کردم فیلم نگرفته از بازیش یعنی چی میگه تو ادیت نکردی من نگرفتم باید حذف بشه طبق قانون

اگه فیلم نگیره حذف میشه

Leon چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

agha man bazim ba harifam tamoom shod. koja bayad natijaro elam konam?

gozashtam

soushyiant چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

harifam naiomade chi konam?

تا جمعه تمدید شد

AMIR.M چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ

http://www.xfire.com/video/45b70b/ این فیلم من با super star بازی کردم ولی خوب من بردم چون فیلم نگرفته دللیلش اینه که می گه من مطمئنم تو ادیت نکردی! به هر حال طبق قوانین من بردم

از اول بازی کنید

S u p e r s t a r چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام عزیز من با AMIR.M بازی کردم تیمی که قرار بود با هاش بازی کنه یعنی بارسا رو ورنداشت چون به گفته خودش کامل ادیتش کرده بود با منچستر بازی کرد تا دقیقه 70 پنج یک عقب بود و دیگه ادامه نداد و خودش به باخت خودش اعتراف کرد تا فهمید من فیلم نگرفتم دوباره بهونه دستش اومد و میخواد از این طریق بیاد بالا بهر حال تصمیم با شماست من حاظرم دوباره باهاش بازی کنم یا به علت کم کاری خودم حذف بشم امیدوارم تصمیمی بر مبنای عدالت بگیرید یا حق

میتونید دوباره بازی کنید چون تا جمعه فرصت هست

AMIR.M پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

باشه من دوباره بازی میکنم ولی چون تیمه بارسام ادیته با منچشتر بازی میکنم تا اول بازی هم وقت تیم عوض کردن هست دیگه

نه مشکلی نیست فقط خوب بود اولس با منچستر ثبت نام می کردی

joooker پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام
این کاکا اومده جر زنی من باهاش دیگه بازی نمی کنم

چی شده

Ali Rafiee جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

harife man ID accuantesho nazade, man bayad chikar konam?

چاره ای نیست با اسمش سرچ کن

shadow جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

salam
aziz har ki barande shod inke film va natijaro lkoja mitone gharar bede?chetori mitone gharar bede?

بعد از فیلم گرفتن با اکس فایر و آپلود اون لینک اونا در توضیحات اعلام نتیجه بزارید

نوید عابدینی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

من yekta انصراف میدم بازی با لوگ بدرد خودتون میخوره
این مسابقات بر گذار نشه بهتره چون ضعیفا از قوی مشخص نمیکنه
هر موقع تدبیری اندیشیدید به من خبر بدید بای

میخواید بیاید خونه ما همه با هم بازی کنیم

نوید عابدینی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

وقتی نمیشه بازی کرد چیکار کنم یه تدبیری بدید تا ادامه بدم

مشکل چیه اگه از اینترنتاتون پایینه که من کاری نمیتوونم بکنم یکی از دوستان که سرعت خوبی داره را پیدا کنید براتون روم بسازه

AMIR.M جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

الات ساعت ۹ هستش حریفم نیومده این چه وضعشه یکبار خودتون دیدین یادش رفته بود فیلم بگیره گفتین از اول بازی کنین ما کار و زندگی داریم!خودتون امروز ایمیل کردین ساعت ۹ بیاین. تا ۱۰ نیاد دیگه خدایی باید حذف بشه

ok

نوید جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام من و مستر چه کنیم همش بازیمون لوگ میشه

نفر سوم روم بسازه

shadow جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ

salam
agha in raghibe man(plsport)nayomad.man ta alan on bodam vali aslan azash khabari nist.ba in hesab man barandeam dge doroste?

بله
تو نظرات چرا تو اعلام نتیجه

نوید جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

بابا من پینگم ۸۰هست مال اون down تکلیف من چیه الانم گذاشته رفته من 5.1بردم گفت لوگ بود

مشکل اونه نتونست حل کنه حذف میشه

AMIR.M جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

اگه کمکی خواستین در خدمتیم میدونم دست تنهایی

نوکرتم اگه کار هماهنگی را انجام بدی خیلی ممنونت میشم

نوید عابدینی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

http://www.xfire.com/video/45d339/
http://www.xfire.com/video/45d358/
اینم لینک بازی که ۵.۱ ازش بردم الانم نیست که بازی کنیم دیروزم که نیومد بد قولی کرد حالا من تکلیفم چیه

super star جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام عزیز. امروز روز تعطیلی بودش و من الان رسیدم خونه یه ساعتی رو برای فردا شب تعیین کن تا من با AMIR.M بازی کنم در ضمن من صبح تا 11 بودم ولی اون نیومد ولی خدایی کسی که یه بار باخته وبه باخت خودش اعتراف کرده چرا برای نگرفتن یک فیلم از طرف من فرصت جبران باید داشته باشه بهر حال شما هر ساعتی رو که فردا شب بگید من حاظرم باهاش بازی کنم

باشه همون نه بیا

AMIR.M شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

اولا به این اقای super star بگین چی میگه به خاطر یک فیلم فرصت جبران دادین!خوب اگه فیلم نبود که معلوم نبود ادیت کرده یا نه؟

بعدم اقای m4in مگه دیشب خودت ندیدی از ساعت8 تا 10 منتظرش بودم ؟ این مسخره بازی ها جیه نتیجه منو نزدین؟
میگه امروز روز تعطیلی بودش (سوپراستار) الان اومدم! نباید خبر میداد سوپر استار؟ گفته 11 صبح بودم نیومد گفتین ساعت 9 شب بیا 11 صیح بیکارم؟بعدا شما جواب دادین باشه همون 9 امشب بیا اگه حذفه که حذفه اگر نیست من دیگه بازی نمیکنم!چون 1 بار فیلمنگرفت یکبار نیومد ....شما هم دیشب منو الاف کردین گفتی نتیجه اعلام کن حذفه؟کووووووووووووو؟

ye bar dige bazi kon zamin be hava nemiad ke

Ali Rafiee شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

Dooste aziz yechi migia! migi charei nist az esmesh searchesh kon, boro morteza ro ye search bezan, 1000 ta miare :D

شما برنده ای اگه میخواست بیاد اکانتت را داشت

S u p e r s t a r شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

متین جان سلام .
من با AMIR.M بازی کردم متاسفانه با منچستر هم ادیت کرده بود و فیلمی هم که گرفته داخل ترکیب نرفته که شاهکارش رو ببینیم.
بهر حال من لینک فیلم خودم که کامل هستش و داخل ترکیب هم رفتم رو برات میدم.
در ضمن پیشنهاد میکنم در قسمت قوانین تاکید کن که فیلمی که میگیرن حتما داخل ترکیب برن
با تشکر.
http://www.xfire.com/video/45e328/

همین تاکید را کردم

AMIR.M یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

چرا زدی super star برده من 2-1 بردمش فیلمم گرفته

hlنتیجت نیومد اون برنده شد اما چون خیلی خر شانس بودی تو قرعه بازنده ها درومدی

محمد یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

اقا شماره ی منو به رقیبم بدید که با من ست کنه 09396802557

AMIR.M یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام ببخشید اسامی رو نگاه نکردم بازی هاروالان من با سوپر استار بازی کردم اون اوومده بود بالا گفتم من نیستم ببخشید-در ضمن مگه من سوپر استارو نبردم؟ چرا اومده بالا ؟

M A S T E R™ یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم آقا همه ملت فهمیدن که این بچه AMIR.M ادیت میکنه نرم افزارشم داره در عجبم بازم میارینش تو جدول!!!!!! بهش بگین بازی با من هم از هاستش و هم از ترکیبش فیلم بگیره میدونم الان در به در دنبال یه راه حله واسه این مشکلش

امیر گوش کن مردم چی می گم اگه ایم بازی ادیت باشی کلا باید بیخیال مسابقات این سایت شی اگر هم تیمات ادیت هست فیفا را پاک از نو نصب کن

M A S T E R™ یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام مجدد به AMIR.M بگید من آمار منچسترو مثل کف دستم دارم دست به آمارش بزنه من می فهمم.

باشه شانس داره بس کم

shadow یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
اول دمتون گرم که این مسابقات رو راه میندازین و بچه ها رو سرگرم میکنید دوم یه گله دارم.مگه قرار نشد هر کی با هر تیمی که ثبت نام میکنه با همون تیم ادامه بده؟پس چرا 5 تا از بچه ها تیمشونو تو مرحله دوم عوض کردن.خواهشن پیگیر باشین و مجبورشون کنید که همون تیم اولشونو بگیرن.ممنون

اشتبه از من بود

shadow یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام
میگم این پیغامی که من گذاشتم جواب نداشت؟

دوباره می بینم

S u p e r s t a r دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

متین جان سلام.
نتیجه من با حریفمJoOokf در مجوع 8.0 به نفع من
با تشکر.

too elame natije begoo

shadow سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ

slm.agha in harifamam aslan on nashode ta halh?????????????????

امشب نیاد حذف میشه

AMIR.M سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

لعنت برپدرو مادر ادیتور خوبه؟

بهتر شد اما فیلم یادت نره

AMIR.M سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

من ادیت نکردم master بعدم اصلا این M4in سرش از ادیت نمی شد داشت بازی ها رو همینجور برگزار می کرد من بهش گفتم ادیت میشه کرد اصلا کلا من بهش ثابت کردم ادیت میشه بعد قانون گذاشت مگه نه؟

اینا خدایش راست میگه

shadow سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

slm
agha pas key natijeh aro elam mikoni badesh ghore keshi mikonin.ma bedonim ba ki tarafim.berim vase tatilate nim dfasl?

ok

ENRIQUE11 پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

میشه بدونم این نتیجرو از کجا آوردیدددددددددددددددددددددد

نتیجه را لون ایمیل کرد و یکتا تایید

ENRIQUE11 پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

دلیل تایید یکتا که مشخصه
از نظرات قبلی من ناراحت شده بوده واسه همین تبانی کردن
اگر همچین نقشه ای نداشت
چرا وقتی هم شما هم علی ناظر بودن و همه چیز مهیا بود صبر کرد تا همه برن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودت هم خوب میدونی من بدون حضور شما بازی نمیکردم
واست سوال نشد وقتی با اعلام نتیجه رو به رو شدی
خود شما نگفتی یکتا خوبه؟؟؟؟؟؟؟
من چی جواب دادم...خواهش کردم فقط خودت باشی....
غیر از اینه؟؟؟؟؟؟/
اول که 4-0 باخت زد برده و کلی داستان چرت و پرت تو بچه ها انداخته که رفته چایی بخوره و پسر خالش بوده
اینم از داستان جدیدش
بازی باید با نظارت خودت برگزار بشه

آقا امید من فیلم بازی تون را دیدم همه چیز شبیه روم شما بود من علم غیب ندارم که بدونم کی راست میگه اما شواهد به نفع لون هست

ENRIQUE11 پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

کدوم شواهد؟؟
شواهد من هم مشخصه آقا متین
اگر شواهد همون فیلمه که 10 تا میشه درست کرد که لئون با من بازی کرده و باخته
متاسفانه خرابی نت شما فرصت خوبی بهش داد تا یک داستان تازه درست کنه

جمعه بیا هرکی نیاد حذف میشه بهانه هم نداریم

yekta پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

چرا از آدم دروغگو که نه دین داره نه ایمان حمایت میکنید متاسفم که اعتبار خودتونا بخاطر یک آدم دروغگو از دست دادید

ENRIQUE11 جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ق.ظ


هههههههههههههههه
چه کسی میاد این حرفو میزنه
کسیکه در مرحله قبل هم نتیجه بازیشو با MASTER دروغ گفته و هم فیلم جعلی در سایت قرار داه
این آیدی مستر هست
ازش بپرسین یکتا در مرحله قبل چه کرد...435700
این آدم کذاب بعد میاد از فیلم ساختگی خودش دفاع میکنه که واسه همه مسجل شده دروغه
از همه جالبتر اینه که کسی که تا این حد واسه یک بازی اونم در مرحله اول تقلب کرده میاد قسم میخوره
متاسفم واسه کسایی که جون خودشونو مهمتر از قسم به خدا میدونن
وجدان این وسط جاش کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

yekta جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

اون آشغال مگه نمیگه ساختگیه بره یدونه برا من بسازه

ENRIQUE11 یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

یکار دیگه هم میشه کرد
دوتامونو ببر به مرحله بعد
اگر به هم خوردیم با نظارت خودت اینبار انجام میشه
اگه این لطف هم بکنی بد نیست

اونجوری هرکی میبینه حذف شده دعوا را میندازه تا جفتشون بیان بالا
یا بازی می کنید یا 2تاتون حذف میشید

saeed یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام به همه دوستان
بچه ها این مسابقات وبازیها صرفا جنبه سرگرمی داره برای اینکه باب دوستیها جدید باز بشه نه این که خدایی نکرده باب تهمت و توهین من به شخصه خجالت کشیدم وقتی قسمت نظرات و خوندم
تورو خدا تمومش کنید واینقدر به هن توهین نکنید ممنون saeed

یه نفر آدم عاقل ما دیدیم بیاد تو این وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد